събота, 11 февруари 2017 г.

Вицове, февруари 2017 г.

Защо в Русия не правят панорамни прозорци?

СмЕх/Таралеж/


Притеснена циганка тича към мъжа си с дете на ръце:
- Асане, детето глътна патрон!
- Ма не го върти към мене, ма!


***

-Къде беше ?
-Ми тичах!
-А защо ти е мокър панталона , а не блузата?
-Ми не дотичах

***

Две мутри си говорят: – Леле брато, страшен хотел отворили в центъра! Отиваш, вечерята без пари, спането без пари и сутринта като се събудиш, 100 долара под възглавницата. – А стига, бе! Ти кога ходи да го видиш? – Не аз, жената вчера ходила.

***

В цветарския магазин:
- Госпожо, днес купувам за последен път цветя.
- Града ли напускате, господине?
- Не, ще се женя!

***

Съпрузи гледат криминален филм. - Аз съм сигурен, че убиецът е Ален Делон! - Ама той изобщо не участва в този филм! - Така си и знаех, той винаги има отлично алиби!

Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/