четвъртък, 4 август 2016 г.

Вицове, август 2016 г.

Флорида, САЩ

СмЕх/Таралеж/


Мъж влязъл в аптека и попитал аптекаря дали може да му даде нещо за хълцане. Без предупреждение аптекарят се пресегнал и силно го зашлевил по лицето.
- Защо го направихте? - възмутил се мъжът.
- Е, вече не хълцате, нали?
- Аз и преди не хълцах, хълца жена ми!

***

Стачка.
5000 роми стачкуват заради безработица.Случайно минава солиден господин с черен мерцедес,спира и пита един ром:
- Защо стачкувате?
- Нямаме работа .
-Ок. Ето ти визитката ми и от утре можеш да започнеш при мен.
- Е м@мка му,как можа от 5000 човека точно мен да избереш?

***

Всички, когато си купуват лекарства питат кога ще се излекуват. Само българите питат дали могат да пият и алкохол с тях.

***

- Коя е най-скъпата картина на света?
- Арменци се връщат от жътва.

***

В бар на плажа в Слънчев Бряг се появява пингвин. Сяда, поръчва уиски с кола. Изпива си уискито, става и тръгва. През цялото време цари пълна тишина, всички останали посетители гледат пингвина втрещено, а той, на излизане, се обръща и пита леко учудено:
- Какво сте ме зяпнали така???
Пръв и единствен се окопитва бармана:
- А, нищо... просто за първи път виждаме пингвин, на плажа, в Слънчев бряг, да пие уиски, че и да говори...
Пингвинът отсича сърдито:
- С тия цени – ще ви е и за последен!

Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/