петък, 27 май 2016 г.

Вицове, май 2016 г.

Добро утро!

СмЕх/Таралеж/ 


Москва, Червения площад. Чуждестранен журналист пита руснак:
- Президентът Путин иска да ограничи или ако може даже да се забрани пиенето на водка. Какво мислите вие?
- Аз моето съм си изпил, но жалко за децата.

***

Снимки на филм. Главният актьор трябва да скочи във водата от един мост. Понеже сцената ще се снима в близък план не може да се ползва каскадьор.
- Но аз не мога да плувам! - възмущава се актьорът.
- Нищо, това е финалната сцена, - успокоява го режисьорът.

***

- Привет Гоги, защо си тъжен?
- Художественият съвет ми върна картината, цяла година я рисувах.
-А що за картина?
- Представи си райската градина, под дърво лежи гола жена, кърми детенце, картината се казва "Живот".
- Въх! Каква хубава картина, и какво рече този недостоен художествен съвет?
- Каза детенцето да се обръсне, да си свали шапката и да му се обуят панталони.

***

Говорят си двама приятели:
- Да знаеш вчера какъв ужасен сън сънувах!
- Какъв?
- Оказвам се на необитаем остров в компанията на Клаудия Шифър, Памела Андерсън и Дженифър Лопес!
- Супер сън! Какво му е ужасното?
- Аз бях Бритни Спиърс...

***

Ако сте си купили блузка на Долче & Габана за 30 лева ,не бързайте да се радвате -възможно е да е Армани.

***

Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/