четвъртък, 26 май 2016 г.

Вицове, май 2016 г.


Volvo - "Ние сме развълнувани точно, колкото и вие"

СмЕх/Таралеж/ 


Хора, пазете Земята, щото ракия и салата по другите планети няма!

***

- Мога ли да ви услужа с още нещо? - пита пиколо, което току що е настанило в хотелската стая мъж и жена.
- Не, благодаря, нямаме нужда от нищо повече - отговаря мъжът.
- А, нещо за вашата съпруга?
- Е, добре, че ме подсети. Донеси ми една пощенска картичка.

***

Не знам как може толкова много да се вълнувате от тия балове, при положение, че розовити домати в Billa са по 1.99 лв...?!

***

В автобуса жена към мъж:
- Здравей!
- ?????
- Не ме ли позна?
- Не....
Тя се обръща с гръб към него и се навежда.
- А така?
- Ааа... Съседката по вила...

***

- Скъпи, какво повече обичаш в мен, моето прекрасно тяло или красивото ми лице?
- Твоето чувство за хумор!

***


Всяка сутрин нови вицове в /Таралеж/