четвъртък, 12 ноември 2015 г.

Вицове, ноември 2015 г.

Това е правилен манекен

СмЕх


- Купих си нова кола, но нещо не се движи!
- За колко я взе?!?
- За 800 лв.!!!
- Ми, то аз за толкова си купих хладилник и той не се движи...

***

Господ е дал на жените да живеят осем години повече от мъжете, за да компенсира времето загубено в паркиране.

***

Две момчета се хвалят с военните подвизи на дядовците си. Едното казва:
- Дядо ми през 1944 година свалил летец с вила за сено!
- От небето?
- Не бе, от баба ми.

***

Десет секунди в женски мозък:
- По дяволите, тази обувка ми убива… ха, трябва да оправя маникюра на кутрето си… Къде са ми ключовете… КЪДЕ СА МИ КЛЮЧОВЕТЕ… Охх, намерих ги… Ох, а телефона ми къде е, а как ми се хапва сладолед… Ванилов, абе тоя що не ми звъни… какво прави сега?… Еххх, какво сладко котенце.


***

Заминават две приятелки на почивка. Едната пита другата:
Ловец с цялото си снаряжение среща приятел:
- Къде си тръгнал, бе? Нали ловния сезон свърши?
- Да, но жена ми още не знае...

***
Всяка сутрин нови вицове