петък, 2 октомври 2015 г.

Вицове, октомври 2015 г.

Избори 2015 г.

СмЕх


- Какво мислите за цялата ситуация с бежанците?
- Еми тия хора минаха всякакви граници.

***

- Моше, откъде имаш такъв хубав часовник?
- Татко ми го продаде като беше на смъртното си легло.

***

Срещат се двама приятели. Единия пита:
- Как си след развода с жена си?
- Абе, сега съм по-добре, но първите няколко седмици за малко да се побъркам от кеф.

***

Баба чете на внука си от Библията:
- А сега ще ти разкажа как са били сътворени първите двама човека на Земята.
- Това го знам. По-добре кажи как са направили третия.

***

Рано сутринта севлиевец вижда габровец с две пълни кофи запътен нанякъде:
- Комшу, къде си се запътил така?
- Бе, поискаха ми урина за изследвания и да не кажат, че съм стиснат.
Следобед севливецът гледа, че габровецът се връща с пълните кофи обратно:
- Комшу, к'во стана?
- А, нищо - откриха ми захар в урината и отивам да ги сипя в джибрите.

***


Всяка сутрин нови вицове