сряда, 23 септември 2015 г.

Вицове, септември 2015 г.

Добро утро!

СмEх


Влюбена двойка влиза в ресторант и буквално се изяждат с очи един-друг:
- Толкова си сладка! Бих те схрускал цялата!
- И аз теб бих си те хапнала.
... и продължавали разговора все в този дух.
Дошлият келнер ги послушал малко прав до масата им и попитал:
- А за пиене нещо ще поръчате ли?

***

На плажа:
- Защо ходиш да се къпеш в работно време?
- Аз съм тук по служебни дела.
- И по какви?
- Търся си нова секретарка.

***

От близката горичка се разнесе звънлив момински смях, който постепенно премина в женски.

***

Самолетна катастрофа. Единствено една от стюардесите успяла да се спаси, като скочила с парашут, и попаднала на самотен остров.
Гледа обаче – на брега един човек пече месо.
– Кой си ти?
– Аз съм от Враца, тук съм вече от 15 години. Гладна ли си?
– Гладна съм.
– А какво би ми дала за едно парче месо?
– Бих ти дала това, което не си виждал от 15 години.
Тогава човекът скочил, прегърнал я и я попитал:
– Верно ли си донесла ракия?

***

На една сватба , някой се провикнал:
- Моля, нека всеки женен мъж да застане до човека, който е придал смисъл на живота му.
И всички застанали до бармана.

***


Всяка сутрин нови вицове