събота, 8 август 2015 г.

Почина първородният син на президента Плевнелиев

Преди минути прессекретариатът на президента Росен Плевнелиев разпространи следното изявление на държавния глава и на неговото семейство: "Днес, 8 август, ни напусна първородният ни син Филип. Той беше добро и слънчево дете - даряваше радост на нас и на всички, които го познаваха.

В този изключително труден за семейството момент, съпругата ми, двамата ни синове и аз молим да бъдем оставени на спокойствие в скръбта ни."

Печалната вест бе качена преди минути на сайта на държавния глава.


Преди от профила в Туитър на първородния син на Росен Плевнелиев – Филип, ставаше ясно, че момчето е фен на английския гранд „Манчестър Юнайтед”. Филип е посочил категорично, че обича футбола и лаптопа си.
Освен футболен запалянко, Филип е и голям фен на пословичните вицове за блондинки, става ясно от множеството шеги по адрес на русокосите момичета, които той е харесал.

Детето било и страстен блогър. "Моето име е Филип. Започвам този блог на осем години. Имам двама братя. Правя си блог, защото искам да си имам дневник, който и другите да гледат (имам си и таен, на хартия). Обичам да чета и да спортувам", пише синът на Плевнелиев, който учеше в Първа частна математическа гимназия.

Росен Плевнелиев неведнъж е казвал, че иска да опази децата си от медийния интерес, който се завихри около него след избирането му за президент на България. Той е ограничил по всякакъв начин достъпа до наследниците си - момчетата учат в частно училище.

"Защо да показвам децата си пред прожектори - те са много малки. Защо трябваше да ги показвам по митинги, да повиша своя имидж чрез тях? - Не! Искам хората да ме преценяват по това, което аз съм свършил", каза в началото на мандата си пред Би Ти Ви новоизбраният президент на България. И допълни: "Искам децата ми да се формират като характери, като добри хора. Имам притеснението, че ето - аз съм вече известен, баща ми е известен, може да им се отрази зле в училище. Те са малки, дори още не са в пубертета - най-малкият е на пет. Когато избирахме детска градина, ни казаха "страхотна е детската градина, бият ги" и ние решихме, че не е лошо да има и малко бой. Аз съм ял много бой като дете", призна си Плевнелиев, но каза също, че не е удрял нито едно от децата си.


Лекари от Трета градска болница 12 часа се борили за живота на Филип Плевнелиев


Първородният син на държавния глава Росен Плевнелиев е издъхнал в сърдечното отделение на столичната Трета градска болница,твърдят източници близки до болницата.
14-годишният Филип е бил приет късно снощи със сърдечни проблеми в болницата, която е известна с добрите си специалисти в областта на кардиологията.
В продължение на 12 часа лекарите се борили за живота му. На този етап от здравното заведение отказват коментар.



Филип Плевнелиев е починал от дисекация (разкъсване) на аортата.


Обновена!