събота, 27 декември 2014 г.

Вицове, декември 2014г.

Без коментар...

СмЕх

Малкият Иванчо:
- Тате, трудът ли е създал човека?
- Да.
- А сега, като си безработен, пак ли ще станеш маймуна?
***

Човек влиза в зоо магазин за да си купи папагал:
- Колко струва този?
- 1000$.
- Защо е толкова скъп?
- Знае френски.
- А този?
- 2000$. Знае френски и английски.
- Добре де, онзи какво знае, че струва 3000$.
- Нищо... но другите два го наричат "шефе"!
***

След корабокрушение единственият спасил се пътник попаднал на необитаем остров, на който имало само кози. След няколко години случайно го откриват и го спасяват. Моряците обаче с изненада виждат и малко момченце на плажа.
- Ти пък какъв си? - питат го.
- Аз съм от ме-е-е-стните жители.
***

- Каква е разликата между педофила и педагога?
- Първият наистина обича децата
***

Французойка се събужда с компания в леглото. Бута мъжа отляво:
- Пол, подай ми цигарите!
Бута мъжа отдясно:
- Жак, подай ми кибрита. Ех, горката ми майчица... Ако знаеше че пуша...
***
Всяка сутрин нови вицове