четвъртък, 9 октомври 2014 г.

Вицове, октомври 2014г.

СмЕх

Изречения, които никога не са изричани:
1.Тази щангистка е супер секси.
2.Нямам търпение да отидем отново в Чирпан.
3.Завърших антропология и сега съм машина за пари
4.Ние загубихме изборите
5.Оскарът за най-добра мъжка роля отива при..Леонардо Ди Каприо
6.Нашите политици милеят за България
7.Този, детo ме засече на улицата да е жив и здрав.
8.Познавам някои забогатял с работа
9.Много съм щастлив, че ми намалихте заплатата.
10.Така като гледам имам твърде малко работа.
11.Тези бели хавлиени чорапи с две преплетени тенис ракети и сандали, адски ме възбуждат!
12. Много месо в този кренвирш, бе!
***

Никога не хвалете мъжа си пред приятелките! Проверяват...
***

Отначало белите петна в паметта те плашат...после някак забравяш за тях.
***

Знаете ли, че:
Съседите, които не слагат парола на своя Wi-Fi, след смъртта си отиват в Рая...
***

Отварям хладилника и гледам вътре едно желирано пиле се тресе от страх.
- Не се страхувай! - му викам. - Дошла съм за бира...
***
Всяка сутрин нови вицове