петък, 10 октомври 2014 г.

Вицове, октомври 2014г.

Системата в нашия прекрасен живот

СмЕх

Типичен коментар след секс според зодията
Овен: "Хайде пак!!!"
Телец: "Ама как огладнях! Подай ми пицата."
Близнаци: "Къде е дистанционното?"
Рак: "А кога ще се оженим?"
Лъв: "Бях страхотен, нали?"
Дева: "Трябва да изпера чаршафите..."
Везни: "Ако на теб ти е харесало, значи и на мен ми хареса."
Скорпион: "Хмм... да те развържа ли?!"
Стрелец: "Не ми се обаждай... Аз ще ти се обадя!"
Козирог: "Имаш ли визитка?"
Водолей: "Искаш ли да пробваме нещо лудо другия път... например да сме голи?"
Риби: "Ъъъ... Как ти беше името?"
***

Женската логика:Не ми пише, няма да му пиша и аз!
Мъжката логика:Не ми пише, ще пиша на друга...
***

Баща води малкия си син при психиатър, за да прецени умственото развитие на детето. Психиатърът пита:
- Колко очи има кучето?
- Две отговаря момчето.
- Колко уши има кучето?
- Две отговаря момчето.
- Колко лапи има кучето?
- Татко, тоя кретен наистина ли не е виждал куче?
***

А бе, ако ме блъсне селянин, важи ли ми гражданската отговорност?
***

Защо калинките летят бавнo ? За да не им отнемат точки за превишена скорост!
***
Всяка сутрин нови вицове