понеделник, 14 април 2014 г.

Вицове, април 2014г.

Зеленчук роднина на Роки Балбоа

СмЕх

Руският министър на отбраната казва на подчинените си:
- Американците ни предлагат да ни помогнат в разоръжаването. Искат да им изпратим половината си танкове да ги нарежат и претопят на техни разноски.
- Е, няма лошо...
- Ама май е по-добре да им пратим ракетите.
- Защо?
- Ами на танковете трябва да им плащаме транспорта, а ракетите ще ги засилим на собствен ход.
***
Влиза един в рибарски магазин и пита
- Рибата прясна ли е ?
А продавача отвръща
- Е как дали е прясна? Нали още е жива???
- Бе тя и жената е още жива ,ама не е прясна!
***
Разговор между майка (М) и дъщеря ѝ (Д):
Д: Ало! Здравей, мамо. Може ли да оставя децата при тебе за през нощта?
М: Излизаш ли с някого?
Д: Да.
М: С кого?
Д: С приятел.
М: Не разбирам защо остави мъжа си. Такъв свестен човек.
Д: Не съм го оставяла, той ме заряза!
М: Ти сама му позволи да те зареже, а сега скиториш неизвестно с кого.
Д: Не е така... Може ли да ти оставя децата?
М: Аз никога не съм те оставяла, за да излизам с някой, освен с баща ти.
Д: Има много неща, които не си правила, а аз правя.
М: Какво намекваш?
Д: Нищо. Искам само да знам мога ли да оставя децата при тебе за през нощта?
М: Ти какво, искаш да пренощуваш при него? Какво ще каже мъжа ти, като разбере?
Д: БИВШИЯТ ми мъж! Не мисля, че го интересува. Откакто ме заряза, вероятно не е спал и една нощ сам.
М: Значи мислиш да преспиш при този неудачник?
Д: Не е неудачник!
М: Човек, който се среща с разведена жена, с деца, е неудачник и паразит!
Д: Не искам да споря. Може ли да ти оставя децата?
М: Горките деца, с такава майка!
Д: Каква такава ?!
М: Непостоянна. Нищо чудно, че мъжа ти те заряза.
Д: СТИГА!!!
М: Недей да ми крещиш! Сигурно така крещиш и на неудачника си!
Д: Сега пък за неудачника ли се загрижи?
М: Аха! Видя ли, че все пак е неудачник. Аз веднага го разбрах.
Д: Дочуване мамо.
М. Почакай! Не ми затваряй! Кога ще доведеш децата?
Д: Няма да ги доведа! Оставам си вкъщи!
М: Ако постоянно си седиш вкъщи, как се надяваш да си намериш някого?
***
- Как станахте милиардер?
- Благодарение на жена ми. Беше ми интересно на кой етап ще спре да мрънка, че парите не стигат.
***
В Чикаго гангстер завежда тежко ранен приятел на
доктор. Когато започва операцията, изважда пистолет,
поставя го до себе си и казва:
- Докторе, ако Джо умре, ти ще го последваш.
Докторът бърка под масата, изважда пистолет, поставя го
до себе си и казва:
- Ако Джо умре, аз ще разбера това пет секунди преди
тебе.
***
Аристократ в хоремаг-а:
- Добър ден! Имате ли сирене пармезан?
- Па, е те тука има секакви, ама баш пармезан... не знам. Кво е тва сиренье?
- Едно такова, изсъхнало, леко мухлясало...
- Аааа, немаме ние такова! Ама ако искаш, има скумрия пармезан!
***
Въртейки крана на студената вода в кухнята, мъжа коригирал тоналността на пеещата му под душа жена...
ВСЯКА СУТРИН НОВИ ВИЦОВЕ